Sivut

sunnuntai 15. marraskuuta 2009

WELCAME!!=)


Hei kaikki!Kiitos kun tulette blogiini.
Minä olen naimisissa oleva nuorimies Suomesta.

Luonteeltani olen iloinen,ymmärtäväinen,kiltti,ystävällinen ja todella huumorintajuinen=).Ja pidän paljon vieraista!!!
Toivon,että vieraita tulisi tänne blogiini paljon ympäri maailmaa.

Haluaisin saada uusia ystäviä eripuolilta maailmaa.
Eli olet hyvin tervetullut nyt ja koska tahansa!


Tässä blogissani pidän erityisesti esillä kaikenlaisia pelejä,tilastoja,karttoja,kuvia-myös matkakuviani.Myös mielipide äänestyksiä,joten muistakaa osallistua!;)

Hi all, thank you when you come blogiini.I am married to a young man from Finland.
And I love my wife very much!
By nature I am glad, understanding, kind, friendly and really funny =).
And I think a lot of the guests! I hope that the guests come here on my blog a lot around the world.I would like to new friends at various locations in worlds!
You're very welcome, now and at any time!!

In this particular case I think my blog all kinds of games, statistics, maps, pictures, also my travelling pictures.Too opinion polls, so remember to take part!;)

6 kommenttia:

  1. tämä on ihana uusi blogisi!esittelit hienosti itsesi ja tykkään blogistasi kovasti!kokeilen tuleeko tää kommentti perille,sillä en ole viä kotona,enkä tee tätä s.postini kautta!oot tehnyt hienosti uuttakin blogiasi!tämä on hyvin kiinnostava!tulen heti uudestaan kun tiedän onnistuiko kommentin lähetys sulle!siunausta päiväänne!

    VastaaPoista
  2. Hello! There is a cute cat in the picture :)
    Thanks for visiting my blog. I am glad, that you have a new blog.
    I hope you will get lots of visitors to your blog.
    God bless!

    VastaaPoista
  3. Olet sydämellinen.Sen näkee kaikesta mitä sä teet♥Olen onnen tyttö:))

    VastaaPoista
  4. Kiitos Krista,että kävit täällä mun toisessakin blogissani!

    VastaaPoista
  5. Minä olen onnen poika,kun minä olen saanut noin ihanan prinsessan,eli juuri sinut!T,oma Janisi

    VastaaPoista
  6. Hello Nurkkalintu:))!Iam very happy,because you coming here.Welcome again.God bless you!T,Jani

    VastaaPoista